Juniborrel: KB bekendmaking

Jun 5, 2018 22:00 - 01:00
't Golden Fust

Juniborrel: KB bekendmaking

Wie staan er volgend jaar aan het roer van onze prachtige vereniging? Welke vijf Commotianen zullen volgend jaar verantwoordelijk zijn voor het reilen en zeilen van de vereniging?

Wie is volgend jaar het gezicht van de vereniging? Wie beheert volgend jaar de schatkist van Commotie? Wie zal de prachtige nieuwsbrieven vormgeven? Wie motiveert en houdt toezicht op alle commissies? Wie zorgt er voor geweldige samenwerkingen tussen Commotie en bedrijven?

Op dinsdag 5 juni wordt het 30e kandidaat bestuur van Commotie bekendgemaakt en wordt er antwoord gegeven op deze vragen. Wanneer de klok 's nachts om 00:00 uur slaat, zal het kandidaat bestuur bekendgemaakt worden en op de bar geroepen worden. Na de onthulling kun je ze feliciteren! Tijdens de hele borrel zullen als vanouds bier en fris €1,50,- en wijn €2 kosten.

De KB bekendmaking is altijd een geweldige borrel. De hele avond speculeren met je mede Commotianen en inschatten wie dé 5 worden die op de bar gaan... Ook zo benieuwd? Kom dan 5 juni naar 't Golden Fust!