Vacancies

Jouw communicatievacature verspreiden in een groot netwerk van communicatieprofessionals? Dat kan! Wij plaatsen deze op onze Columni LinkedIn-pagina waar we ruim 500 betrokken leden hebben. Ook zetten we hem in onze nieuwsbrief, met een bereik van bijna 200 ontvangers. Tevens is er de mogelijkheid om uw vacature te plaatsen op onze website onder dit kopje.

Columni is dé oud-studentenvereniging van communicatiegerelateerde opleidingen van de Rijksuniversteit Groningen. Door ons jouw vacature te laten verspreiden boor je een netwerk aan van ervaren en hoogopgeleide communicatiemensen.

Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Wij plaatsen jouw vacature tegen een kleine vergoeding. Hiermee kan Columni ervoor zorgen dat onze leden kennis en ervaring kunnen blijven delen en een jaarlijkse scriptieprijs uitreiken.

Columni heeft leden vanuit de richting communicatie- en informatiewetenschappen, waaronder communicatiekunde, communicatie- en educatie, computercommunicatie en information science of digital humanities. Daarnaast hebben we leden van algemene letteren, Nederlandse taal en letterkunde.