Commissie Bedankdag

Jun 28, 2018 13:00 - 17:00
Location

Commissie Bedankdag

Helaas, aan elke leuke tijd komt een eind. Zo ook aan dit commissie jaar bij Commotie. Een jaar lang hebben de negen commissies van Commotie hun best gedaan om activiteiten te organiseren of producten te maken. Het is weer een succesvol jaar geworden dankzij onze negen commissies! En daarom willen wij (het bestuur) onze commissies graag bedanken. Voor hun inzet, motivatie, gezelligheid, geweldige momenten en vooral enthousiasme voor de vereniging. Dit alles gebeurt tijdens de Commissie Bedankdag!

Op donderdag 28 juni vindt de Commissie Bedankdag plaats. Tijdens deze dag zullen alle commissies bedankt worden voor hun inzet het afgelopen jaar bij Commotie. Dit doen we door deze middag gezellig iets leuks te doen! De middag staat volledig in het teken van de negen commissies... wat we precies gaan doen is nog een geheim!

Meld je nu aan voor deze leuke dag. Het is volledig gratis! Het begint om 13:00 uur bij het Harmoniegebouw. De dag zal rond 17:00 uur afgelopen zijn. De dag is uiteraard alleen toegankelijk voor alle actieve leden.

's Avonds zijn ook het einddiner en eindfeest. Ben je daar ook bij? Meld je dan nu aan!

Participants

Please login to view all participants